Παρασκευή 19 Μαΐου 2017


Σας ευχαριστώ Μάντης Μπάνιος


Μετά απο την αίσια κατάληξη που είχε ο έρανος, η αγορά και η μεταφορά των τραπεζοκαθισμάτων από την Γερμανία στην Μικροπολη, θέλω να ευχαριστήσω δημόσια κι εγώ όλους όσους βοήθησαν οικονομικά και στηριξαν όλη αυτή την προσπάθεια.
Για τον έρανο που έκανα εγώ στην Γερμανία θέλω ιδιαίτερα να ευχαριστήσω τα αδέρφια  μου και όλα τα ξαδέρφια μου από το Μπαναΐικο και το Ηλιαδαΐικο καθώς και όλους τους λοιπούς συγγενείς μου που στήριξαν την πρωτοβουλία μου αυτή. 
Επίσης σε όλους τους Μικροπολιωτες της Γερμανίας που ανταποκρίθηκαν τους στέλνω την αγάπη μου και τους ευχαριστώ από την καρδιά μου.
 Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους φορείς του χωριού ανεξαιρέτως, που συνέδραμαν στην προσπάθεια αυτή και σε όλους τους Μικροπολιώτες και μη, που έδωσαν από το υστέρημά τους χρήματα για να φτάσουμε στον στόχο μας. 
Όλους τους εθελοντές που βοήθησαν στην εκφόρτωση τους στο χωριό, παρέχοντας τα μηχανήματα τους και τον χρόνο τους αφήνοντας τις δουλειές τους. 
Επίσης ευχαριστώ πολύ και τον κύριο Σάββα Μωυσιάδη που εκανε την μεταφορα με το φορτηγό του για την άψογη συνεργασια που είχαμε! 
Ακόμη μια φορά αποδείξαμε ότι πέρα από τις διάφορες διαφορές μας όταν θέλουμε όλοι μαζί μπορούμε να πετύχουμε... 
Εύχομαι καλές εκδηλώσεις σε όλους...Αλληλοβοήθεια, κατανόηση, και αλληλεγγύη γιατί μόνο ενωμένοι μπορούμε να πετύχουμε ακόμη περισσότερα για το όμορφο χωριό μας.Την Μικρόπολη της καρδιάς μας... 
Σας ευχαριστώ Μάντης Μπάνιος 😃



















2 σχόλια:

  1. Agapite Adamanti ta logia ine perita se teties periptosis.... Giati milane ta erga.... Apla Mpravo se sena k se olous pou synewalan sto kalezma afto. Efxome na yparxei sosti diaxirisi sto yliko afto kai na min ta kani o Dimos woltes sta panygirgia kai tis ekdilosis tou Dimou.... K Pali Bravo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν και δεν γνωρίζω ποιός είσαι μιας και δεν γράφεις το όνομά σου, να σου πω ότι αυτό το υλικό είναι περιουσία όλων των Μικροπολιωτών και κανείς άλλος φορέας εκτός χωριού η ο Δήμος δεν συνέβαλε στην αγορά τους. Οπότε θέλω να πιστεύω πως η χρήση τους θα περιοριστεί μόνο στις εκδηλώσεις της Μικρόπολης.
      Θα δείξει ο χρόνος...
      Αδαμάντιος Μπάνιος

      Διαγραφή